Budeme Vám pomáhat na Vaší cestě insolvenčním řízením.

Můžete od nás očekávat, že budeme Vaše insolvenční řízení aktivně sledovat, kontrolovat jeho průběh, informovat Vás o změnách a pomáhat Vám řešit situace a problémy, které v průběhu insolvenčního řízení nastanou, a to s cílem, abyste celé insolvenční řízení úspěšně dokončili a zbavili se všech svých dluhů.

Konkrétně se jedná hlavně o to, že sledujeme insolvenční rejstřík, resp. dění v kauze klienta. Soudní usnesení a jiné písemnosti, které jsou zveřejněny v insolvenčním rejstříku, "filtrujeme”, vyhodnocujeme, sdělujeme (zasíláme) klientům a srozumitelně klientům vysvětlujeme jejich obsah.

Klienty informujeme o zveřejnění všech soudních usnesení a jiných relevantních písemností, které se jich týkají. Vysvětlujeme klientům obsah takových dokumentů, jako jsou např.

  • usnesení o povolení oddlužení,
  • usnesení o schválení oddlužení,
  • zpráva pro oddlužení předložená soudu insolvenčním správcem (IS),
  • zpráva o stavu insolvenčního řízení předložená soudu IS,
  • vyjádření věřitele atd.

Pomáháme klientům s vypracováním dotazníků či jiných dokumentů požadovaných insolvenčním správcem a také s komunikací s IS.
Řešíme případné navýšení či snížení příjmů, pomáháme s případnou žádostí o nižší splátku, upozorňujeme na blížící se termín podání přehledu Vašich příjmů soudu nebo insolvenčnímu správci (včetně návodu). Řešíme v průběhu insolvenčního řízení nové dluhy (případně i staré, pokud se nepřihlášený věřitel "nevzdává"), pomáháme s výpočtem nezabavitelné částky, pokud je např. problém s účetní atd. Zkrátka řešíme s klienty vše, co se týká jejich insolvenčního řízení.

Budete mít svého osobního asistenta (konzultanta).

Aby pro Vás byla komunikace co nejsnadnější, získáte svého osobního asistenta, který s Vámi bude aktivně komunikovat, konzultovat s Vámi vše potřebné a stane se Vaším průvodcem na Vaší cestě z dluhů.

Můžete mu zavolat nebo napsat e-mail, kdykoliv budete potřebovat s něčím poradit či pomoci. Asistent je pro klienty oporou, má znalosti ze sociální oblasti a z oblasti oddlužení. Pracujeme jako tým a spolupracujeme s odborníky zaměřenými na nejrůznější oblasti, takže pokud si asistent není jistý, poslouží Vám alespoň jako prostředník, který zajistí vše, co je potřeba.

Poradíme Vám i v dalších oblastech a životních událostech, které mohou zasahovat do insolvenčního řízení.

Potenciálních problémů, které mohou v průběhu oddlužení nastat, je celá řada. Nemusí souviset přímo s insolvenčním řízením, ale mohou do něj zasahovat. Máme tým lidí, v němž se každý soustředí na specifickou oblast, ve které má určité znalosti. Jestliže danou problematiku nejsme schopni řešit přímo my, konzultujeme ji s partnerskými subjekty, které se na ni specializují. Pokud se jedná o právní služby, které je oprávněn poskytovat pouze advokát, tak Vám můžeme bezplatně doporučit některého z advokátů, o kterém víme, že se v příslušné oblasti dobře orientuje a že Vám své služby poskytne buď zdarma anebo za relativně nízkou odměnu, která je přiměřená odvedené práci. Často jsou advokáti, se kterými jsme v kontaktu, ochotni poskytnout své právní služby našim klientům zcela zdarma. Naši klienti tedy často nemusí advokátovi vůbec nic platit za to, že advokát pro klienty sepíše např. odvolání proti usnesení soudu o neschválení oddlužení, odvolání proti usnesení soudu o zrušení oddlužení nebo dokonce dovolání k Nejvyššímu soudu.

Nejčastěji lidé potřebují pomoci v těchto oblastech:

  • sociální příspěvky,
  • daňová problematika,
  • výživné (alimenty),
  • dědictví, rozvod, svatba,
  • majetkové vypořádání,
  • problémy se zaměstnavatelem, pracovněprávní vztahy,
  • problémy s úřady a jinými subjekty,
  • konzultace při uzavření různých smluv,
  • nově vzniklé dluhy, pokuty, nemocenská,
  • pomoc s hledáním práce, zvýšení příjmu, snížení či výpadek příjmu, změna pracovního poměru atd.

Výsledky dotazníků spokojenosti za rok 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 a 2023.

Dotazník spokojenosti mohou dobrovolně vyplnit klienti, kteří využili službu Komplexní péče. Znalost názoru našich klientů je pro nás velmi důležitá. Své služby se snažíme neustále zlepšovat.

Z dotazníku je zřejmé, že naprostá většina klientů nám udělila nejvyšší hodnocení.                Toho si vážíme, avšak zároveň víme, že pořád je co zlepšovat.

Reference a zkušenosti s Komplexní péčí

Ukázka dotazů uvnitř FB skupiny

Provozovatelem tohoto webu a poskytovatelem služby "Komplexní péče" jsou Dluhová poradna s.r.o. (IČO: 03974928, DIČ: CZ03974928, adresa sídla: Chebská 73/48, Dvory, PSČ 360 06, Karlovy Vary), AK Dluhová poradna s.r.o. (IČO: 04826124, adresa sídla: Chebská 73/48, Dvory, PSČ 360 06, Karlovy Vary), Dluhová poradna Jižní Čechy s.r.o. (IČO: 04492145, adresa sídla: Čéčova 625/26, České Budějovice 3, PSČ 370 04, České Budějovice), Dluhová poradna Morava s.r.o. (IČO: 04492307, adresa sídla: Chebská 73/48, Dvory, PSČ 360 06, Karlovy Vary) a DP poradna s.r.o. (IČO: 04216369, adresa sídla: Bělehradská 858/23, Vinohrady, PSČ 120 00, Praha 2).